«Аліса у Дивокраї» — радянський анімаційний 3-серійний мінісеріал 1981 року, знятий в Україні на ТО «Київнаукфільм» режисером Єфремом Пружанським.[1] Мультфільм знято за однойменною казковою повістю Льюїса Керрола.
| Вид | мальована анімація |
|---|---|
| Жанр | казка і екранізація романуd |
| Режисер | Єфрем Пружанський |
| Сценарист | Євген Загданський |
| На основі | Аліса у Дивокраї |
| Оповідач | Плятт Ростислав Янович |
| Оператор | Олександр Мухін |
| Композитор | Євген Птічкін |
| Кінокомпанія | Київнаукфільм |
| Тривалість | 10 хв. 10 с. (кожна серія, всього 3) |
| Мова | російська |
| Країна | |
| Рік | 1981 |
| IMDb | ID 0211191 |
Над мультфільмом працювали[ред. | ред. код]
- Режисер: Єфрем Пружанський
- Автор сценарію: Євген Загданський
- Аніматори: Наталя Марченкова, Ніна Чурилова, Михайло Титов, Адольф Педан
- Композитор: Євген Птічкін
- Художники-постановники: Генріх Уманський, Ірина Смирнова
- Оператор: Олександр Мухін
- Звукооператор: Ізраїль Мойжес
- Редактор: Світлана Куценко
- Директор картини: Євген Дубенко
Ролі озвучували[ред. | ред. код]
- Аліса — Марина Нейолова
- Білий Кролик — В'ячеслав Невинний
- Капелюшник — Олександр Бурмістров
- Чирвовий Валет — Євген Паперний
- Герцогиня — Рина Зелена
- Чирвова Королева — Тетяна Васильєва
- Березневий Заєць — Георгій Кишко
- Чеширський Кіт — Олександр Ширвіндт
- Текст від автора — Ростислав Плятт
- Аліса — Марина Нейолова
- Білий Кролик — В'ячеслав Невинний
- Капелюшник — Олександр Бурмістров
- Чирвовий Валет — Євген Паперний
- Герцогиня — Рина Зелена
- Чирвова Королева — Тетяна Васильєва
- Березневий Заєць — Георгій Кишко
- Чеширський Кіт — Олександр Ширвіндт
- Текст від автора — Ростислав Плятт
Українське багатоголосе закадрове озвучення[ред. | ред. код]
Українською мовою озвучено студією «Так Треба Продакшн» на замовлення телеканалу «К1» у 2017 році.
- Ролі озвучували: Євген Пашин, Володимир Терещук, Роман Семисал, Валентина Сова, Вікторія Москаленко
Українською мовою озвучено студією «Так Треба Продакшн» на замовлення телеканалу «К1» у 2017 році.
- Ролі озвучували: Євген Пашин, Володимир Терещук, Роман Семисал, Валентина Сова, Вікторія Москаленко
ВІКІПЕДІЯ
Урок 32
Тема. Марк Твен (1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті
Хід уроку
1. Запишіть в робочих зошитах число (прописом), Класна робота, запишіть тему уроку.
2. Перегляньте наступне відео, яке розповість вам про життя Марка Твена (для цього натисніть на трикутничок посередині та дочекайтесь, коли відео відкриється):
5 хв.
Псевдоні́м, прибране (несправжнє, вигадане) ім'я — ім'я, використовуване людиною замість справжнього . Найчастіше псевдонімами користуються діячі мистецтва. Вікіпедія
Ло́цман — провідник суден, добре обізнаний із навігаційними умовами певної ділянки моря, річки, судноплавного каналу тощо. Вікіпедія
4. Найвідомішим твором Марка Твена вважається автобіографічна повість "Пригоди Тома Сойєра". Прочитайте на с.189 , що таке повість, характерні ознаки повісті.Запишіть в словнички в кінці зошитів наступні визначення (а потім вивчіть їх):
Повість- жанр літератури, прозовий твір, у якому розповідається проневелику кількість подій, об`'єднаних навколо одного-двох персонажів.
Автобіографія - опис власного життя. Літературні твори, написані на основі особистого досвіду із життя письменника, називаються автобіографічними.
5. Які саме факти з життя письменника лежать в основі автобіографічної повісті "Пригоди Тома Сойєра", а також ще деякі цікаві факти про Марка Твена ви дізнаєтесь, переглянувши наступну презентацію (для перегляду спочатку натисніть на квадратик внизу презентації справа - так ви увійдете в повноекранний режим, а потім натискайте на стрілочки внизу зліва та перегортайте слайди):
6. А тепер письмово виконайте завдання "Три факти". Запишіть в зошиті після теми будь-які три цікаві факти про Марка Твена та його повість, які ви дізнались на уроці.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Прочитати за повним текстом (або згадати) зміст з 1 по 10 розділ повісті "Пригоди Тома Сойєра".
Можна переглянути екранізацію, зняту на Одеській кіностудії в 1981 році.
УРОК 8
Тема. Позакласне читання №1 Неповторний національний колорит арабських казок. Гуманістичний зміст казки «Про Аладдіна і чарівну лампу», моральні цінності, утілені в них
Чалма – головний убір у східних країнах;
Шалапут – легковажна , непутяша людина;
Магрібинець – мешканець міста Магрібу, чужинець;
Лампа – старовинний світильник;
Дінари - грошова одиниця різних
країн, більшість з яких є арабськомовні ;
Джин – фантастична істота, дух ;
Султан – правитель
країни;
Глашатай – людина, яка оголошувала
народу новини, накази;
Диван – зібрання радників султана;
Візир – помічник, радник султана.
Тестові завдання.
1. Чому
чаклун ненавидів Аладдіна?
а) тому що Аладдін
забрав чарівну лампу і розбагатів
б)тому що Аладдін був жителем іншої країни
2. Про що говорили жителі міста, де
жив Аладдін?
а) про те,
що він був господарем чарівної лампи
б) про його хоробрість,великодушність, щедрість та його палац
3.Що попросив чаклун у мідника?
а) полагодити йому стару мідну лампу
б) зробити йому кілька ламп
4.Про що кричав чаклун на вулицях міста?
а) про те, що він міняє нові лампи на старі
б) про те, що він купує старі лампи
5.Хто віддав чаклуну чарівну лампу?
а) царівна Будур
б) Аладдін
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Напишіть листа джинові з проханням виконати ваше бажання.
УРОК 7
Тема. Китайська народна казка "Пензлик Маляна". Поетизація мистецтва
1. Перевіряємо домашнє завдання. Для перевірки д\з перейдіть за посиланням та виконайте тест. ( Перейти за посиланням - означає натиснути на виділений текст курсором (лівою кнопкою комп`ютерної миші), або пальцем, якщо в телефоні чи планшеті.)
Вам необхідно натиснути на виділені синім літери -join.naurok.ua ,а далі, коли відкриється сам тест, виконувати інструкції. Не забудьте ввести прізвище та ім`я. Коли вас попросяять ввести код доступу, наберіть цифри, виділені нижче жовтим кольором).
Код доступу 6969813
2. Запишіть в робочих зошитах число (прописом), класна робота, перепишіть тему уроку.
3. Прочитайте мателіал підручника на с.47- 49 : Китайська народна казка та Цікаво знати. Не забудьте прочитати пояснення слів : Великий Китайський мур, Ієрогліф, Імператор, Ідеал, які пояснюються в кінці перелічених сторінок.
4. Прочитайте казку "Пензлик Маляна" на с.50-52. Або прослухайте (коли ви натиснете на картинку, яка розташована нижче, ви перейдете на канал ЮТУБЕ, де зможете прослухати казку та побачити гарні ілюстрації, які розміщені в відео).
7. Класну роботу сфотографуйте та відправте мені в гугл-класі
Зарубіжна
література на 6 клас
1. Грецькі
міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла. Дедал і Ікар. Нарцис. Пігмаліон і Галатея.
Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона
2 . Індійські
міфи. Творення. Про створення ночі.
3. Єгипетські
міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет
!!!4 Р. Л. Стівенсон «Острів скарбів»
!!5. Чарльз
Діккенс «Різдвяна пісня в прозі».
!!6. Микола
Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом».
7. Антон
Павлович Чехов. «Хамелеон», «Товстий і тонкий».
8. Джек Лондон
«Жага до життя».
!!!9. Короленко «Сліпий музикант»
10. Рей Дуглас
Бредбері «Усмішка».
11. Роберт Шеклі
«Запах думок».
!!!12. Астрід Анна
Емілія Ліндґрен «Міо, мій Міо».
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ:
!!!1. Даніель Дефо "Пригоди Робінзона Крузо"
2. Бредбері "Все літо в один день"
!!!3. Дж. Ролінг "Гаррі Поттер і філософський камінь"
(Окличними знаками позначено твори, великі за обсягом, а отже, їх бажано прочитати в першу чергу. Не забувайте про ведення читацьких щоденничків - зошитів, куди ви будете записувати авторів, твори, основні події та героїв книг, що читаєте. Потім ці записи допоможуть згадати прочитане.)
Урок 7
Пропоную подумати (УСНО) над такими питаннями:
Кросворд в кінці презентації розгадайте усно.
4. УСНА РОБОТА.
Головний герой повісті - Чарлі Бакет.
Подумайте (УСНО) над наступними питаннями:
Виконайте ПИСЬМОВО на вибір одне з двох завдань.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
-Перейдіть за посиланням та виконайте тест до 20 травня 18.00.
Код доступу для 5 А, В, Г класів 841229
Код доступу для 5-Б класу буде опубліковано під час уроку 19 травня в гугл-класі.
Урок 6
3. Прочитайте матеріал, що міститься на наступних інформаційних плакатах. Відсканувавши QR- коди на сторінках намальованої на плакатах книги, ви зможете за бажанням також переглянути відеосюжет про письменника, переглянути буктрейлер до книги "Чарлі та шоколадна фабрика", виконати вправу "Приховані слова".
(Для сканування коду необхідно, щоб плакат був відкритий в комп'ютері та планшеті або роздрукований, наведіть на код телефон чи планшет з відкритою програмою зчитування кодів - така програма є в вайбері - там з'явиться відео чи вправа. Ще раз звертаю увагу на те, що це необов'язкові завдання!!!)
- На жаль, за час, поки створювався блог, місце розташування екранізації книги (фільму за її мотивами) з українським перекладом змінилось, тому останній код не працює. Ті, хто хоче переглянути фільм, можуть натиснути на наступну картинку та перейти до перегляду.
4. Для перевірки засвоєння матеріалу усно виконайте вправу, розміщену на наступному інформаційному плакаті.
6. Виконайте письмово завдання, розміщене на наступному плакаті: Віднови цитату з твору... (Необхідно з розкиданих на лівій сторінці слів скласти речення та записати в зошит. Не забудьте в зошиті написати назву завдання, яке виконуєте: Відновлена цитата)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
- За змістом твору "Чарлі та шоколадна фабрика" створіть кросворд в будь-якому вигляді (в зошиті, на листку А4, в комп'ютерній програмі)і також надішліть в гугл-клас.Не забудьте підписати назву завдання, яке виконуєте: КРОСВОРД ДО ТВОРУ (назва , автор твору).
Кросворд — гра-задача, яка полягає у вписуванні літер у перехресні рядки клітинок накресленої фігури так, щоб за горизонталлю та вертикаллю вийшли загадані слова, Зазвичай відповіді розміщають в однині та в Називному відмінку. Якщо необхідна інша форма слова - це вказується додатково.
- Класну та домашню роботи сфотографуйте та відправте в гугл-клас для контролю та оцінювання.
Урок 5
Тема. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Іванівни Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, котра любить читати.
ЗАВДАННЯ
2. Прочитайте матеріал підручника на с. 258-259 про
М. Цвєтаєву.
3.Можете переглянути презентацію, присвячену життю та творчості Марини Іванівни Цвєтаєвої.
4. Прочитайте вірш "Книги в червоній палітурці" на с. 261- 263 підручника в українському перекладі Богдана Сторохи, а також рубрику "Історія створення" на с. 260.
5. Прочитайте рубрику "Література і мистецтво" на с. 263. Проведіть словникову роботу (УСНО), тобто з'ясуйте значення незрозумілих слів.
Принц і злидар (принц і жебрак) - герої однойменної повісті Марка Твена - схожі один на одного англійський принц Едуард Тюдор і маленький жебрак Том Кенті, які за велінням долі помінялися своїми ролями; потрапивши в незвичне середовище, кожен із них відкрив для себе важливі істини.
5. Прослухайте виразне читання вірша.
- Книги якого письменника стали улюбленими в дитинстві Марини?
Підказка:
- Які саме твори і літературні герої згадуються в поезії?
Підказка:
- Які епізоди книжок Марка Твена найбільше запам’яталися юній Марині?
- Якими вона бачить улюблених героїв?
- Чому улюблені книги поетеса називає " червоними книгами", дитинство -"о золота ця сторона", літературних персонажів - "о золоті ці імена" ? (Підказка міститься у символіці згаданих кольорів. Червоний – символ любові.
Золотий – символ щастя, безтурботності.)
- Які епітети та метафори використовує поетеса у вірші?
(Епітет – це художнє означення предмета або події, що допомагає виразити сутність та надає емоційну характеристику.
НАПРИКЛАД:: "вечірня сутінь", "Одвічні друзі"
Метафора. Художній засіб, який полягає у перенесенні ознак одного предмета чи явища на інший на основі їхньої схожості.
НАПРИКЛАД: "одвічні друзі на життя" - про книги)
7. Перевірте, чи уважний ви читач. Натиснувши на картинку нижче, перейдіть до вікторити. (РЕЗУльтати вікторини нікуди не надсилаєте, це - САМОПЕРЕВІРКА)
8. Випишіть із ХМАРКИ СЛІВ ( це картинка, яка складається зі слів) ті слова, які пов'язані з віршем "Книги в червоній палітурці". ( Після теми уроку на наступному рядочку напишіть Хмарка слів, поставте двокрапку та випишіть через кому слова, які вам зустрічались у вірші).
9. Прочитайте в підручнику рубрику "Краса слова" на с. 264.
ПИСЬМОВО виконайте вправу Сонечко, в зошиті створіть схему - психологічний портрет героїні поезії. ( На новому рядочку посередині напишіть Вправа Сонечко. В центрі схеми напишіть Лірична героїня, навколо намалюйте промінчики і на них напишіть , які риси вдачі притаманні героїнї поезії.)
10. Узагальніть матеріал, прослухавши відео-урок з теми ( 10 хв.). (Домашнє завдання з відео не виконуєте!!!)
11. Потренуйтесь у виразному читанні вірша.
Урок 4
1. Запишіть число, тема, класна робота.
Урок 3
Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди
2. Запишіть число, класна робота, тема уроку.
3. Подивіться презентацію. Виконайте письмово в зошиті завдання на передостанньому слайді
6. Розвиток зв'язного мовлення. Напишіть в зошитах Твір- відгук на екранізацію твору Л. Керролла (0.5 стор), попередньо переглянувши фільм Тіма Бертона чи один з мультфільмів, наприклад, за наступним посиланням
https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=2Jxl54nk7ss&feature=emb_logo
СТРУКТУРА ВІДГУКУ
1. Назва, перші враження від перегляду.
2.Рік випуску, країна, режисер (актори, кіностудія - якщо фільм).
3.Зіставлення з художнім твором (у разі екранізації).
4. Враження (від гри акторів, костюмів, декорацій - якщо фільм) від роботи режисера, музичного оформлення, колористики (яскравості зображення).
5. Чого вчить глядача ця екранізація?
6.Ваша оцінка і рекомендації (кому, якій віковій категорії ви б порекомендувати перегляд цієї екранізації).
3.Зіставлення з художнім твором (у разі екранізації).
4. Враження (від гри акторів, костюмів, декорацій - якщо фільм) від роботи режисера, музичного оформлення, колористики (яскравості зображення).
5. Чого вчить глядача ця екранізація?
6.Ваша оцінка і рекомендації (кому, якій віковій категорії ви б порекомендувати перегляд цієї екранізації).
ЗАУВАЖЕННЯ з досвіду вчителя : Речення в творі не нумеруються, це твір-відгук, а отже повинен являти собою зв'язний текст. Після виконання класну роботу сфотографуйте та надішліть в клас-рум. Якщо не відразу вийде- не переживайте - спробуйте пізніше - у вас для цього є цілий тиждень.
Домашнє завдання : Підготуватися до позакласного читання, прочитати "Аліса в Задзеркаллі" Л. Керролла
Урок 2
ТЕМА. Персонажі, які оточують головну героїню повісті «Аліса в Країні Див»
1. Повторення матеріалу попереднього уроку – Перегляньте відео, згадайте основні відомості про письменника та історію створення його повісті (4 хв.)
2. Прочитайте матеріал підручника на с. 235-236, 236-237 (Рубрика «Краса слова»), 237-238 , 246- 2 47, 254, 255-256 (рубрики «Коментарі» та «Культура різних народів» (значок карти світу), який вам розповість про історію створення Л. Керроллом персонажів, що оточують Алісу та особливості мови повісті- казки.
3. Перегляньте експрес- урок з теми
Д/З одне на вибір:
1) Намалюйте посмішку Чеширського Кота
2) або Карту-схему подорожі Аліси в Країні Див (малюнок в зошиті)
3) Створи фанфік (продовження письмово 0,5 стор. в зошиті) «Життя Аліси після подорожі»
Додаткове д/з .За бажанням перегляньте піскову анімацію «Alice In Wonderland» , натиснувши на посилання
https://www.youtube.com/watch?v=haEXS0vcB24&feature=emb_err_watch_on_yt
За бажанням перегляньте мультфільм «Аліса в Країні Див» ( всі серії 32 хв.)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=4H5yLScZBgk&feature=emb_logo
Тема. Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див".Творча історія книги, її зв'язки із біографією письменника та життям Англії вікторіанської доби.
ЗАВДАННЯ
1. Прочитайте матеріал підручника с. 229-237 (про автора та історію створення повісті-казки до 1 розділу)
2. Перегляньте презентацію (внизу сторінки)
3. Прочитати повний текст казки-повісті Л.Керролла «Аліса в Країні Див» можна за посиланням http://ukrbooks.com/ua/alisa_v_kraini_chudes/
(УВАГА!!!Результати ігор нікуди не відправляємо - просто граємо!!!)


















Немає коментарів:
Дописати коментар