5 клас



Піскова анімація "Аліса в Країні Див" створена в 2014  році в м. Суми. Художник- Левицька Людмила. 



Мультиплікаційний фільм "Аліса в Країні Див", створений на студії "Київнаучфільм" в 1981 році



«Аліса у Дивокраї» — радянський анімаційний 3-серійний мінісеріал 1981 року, знятий в Україні на ТО «Київнаукфільм» режисером Єфремом Пружанським.[1] Мультфільм знято за однойменною казковою повістю Льюїса Керрола.


Видмальована анімація
Жанрказка і екранізація романуd
РежисерЄфрем Пружанський
СценаристЄвген Загданський
На основіАліса у Дивокраї
ОповідачПлятт Ростислав Янович
ОператорОлександр Мухін
КомпозиторЄвген Птічкін
КінокомпаніяКиївнаукфільм
Тривалість10 хв. 10 с. (кожна серія, всього 3)
Моваросійська
КраїнаУРСР УРСРСРСР СРСР
Рік1981
IMDbID 0211191

Над мультфільмом працювали[ред. | ред. код]

Ролі озвучували[ред. | ред. код]

Українське багатоголосе закадрове озвучення[ред. | ред. код]

 ВІКІПЕДІЯ

 

Урок 32

Тема.  Марк Твен (1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті 

Хід уроку

1. Запишіть в робочих зошитах число (прописом), Класна робота, запишіть тему уроку.

2. Перегляньте наступне відео, яке розповість вам про життя Марка Твена (для цього натисніть на трикутничок посередині та дочекайтесь, коли відео відкриється):

5 хв.

3. Прочитайте матеріал про письменника в підручнику на с. 159-162. Зверніть особливу увагу на те, що Марк Твен - це псевдонім письменника. Його справжнє прізвище інше. А також на те, що він-американець- побував в Україні. І запам`ятайте (записувати не потрібно),що...

Псевдоні́м, прибране (несправжнє, вигадане) ім'я — ім'я, використовуване людиною замість справжнього . Найчастіше псевдонімами користуються діячі мистецтва. Вікіпедія

Ло́цман — провідник суден, добре обізнаний із навігаційними умовами певної ділянки моря, річки, судноплавного каналу тощо. Вікіпедія

4. Найвідомішим твором Марка Твена вважається автобіографічна повість "Пригоди Тома Сойєра".  Прочитайте на с.189 , що таке повість, характерні ознаки повісті.Запишіть в словнички в кінці зошитів  наступні визначення (а потім вивчіть їх):

 Повість- жанр літератури, прозовий твір, у якому розповідається проневелику кількість подій, об`'єднаних навколо одного-двох персонажів.

Автобіографія - опис власного життя. Літературні твори, написані на основі особистого досвіду із життя письменника, називаються автобіографічними.


5. Які саме факти з життя письменника лежать в основі автобіографічної повісті "Пригоди Тома Сойєра", а також ще деякі цікаві факти про Марка Твена ви дізнаєтесь, переглянувши наступну презентацію (для перегляду спочатку натисніть на квадратик внизу презентації справа - так ви увійдете в повноекранний режим, а потім натискайте на стрілочки  внизу зліва та перегортайте слайди):

6. А тепер письмово виконайте завдання "Три факти". Запишіть в зошиті після теми будь-які три цікаві факти про Марка Твена та його повість, які ви дізнались на уроці.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Прочитати за повним текстом (або згадати) зміст з 1 по 10 розділ повісті "Пригоди Тома Сойєра".

Можна переглянути екранізацію, зняту на Одеській кіностудії в 1981 році.












УРОК 8

Тема. Позакласне читання №1 Неповторний національний колорит арабських казок. Гуманістичний зміст казки «Про Аладдіна і чарівну лампу», моральні цінності, утілені в них

1. Запишіть в робочих зошитах число (прописом), класна робота, перепишіть тему уроку.
2.  Прочитайте матеріал підручника с. 53-55.
3. Випишіть  з прочитаних сторінок в зошити імена персрнажів збірки казок  "Тисяча та одна ніч".
4. Подивіться та почитайте презентацію нижче.(для перегляду необхідно натискати на стрілочку вправо внизу)
 

 4. Якщо ви не прочитали казку про Аладдіна ( це твір з позакласного читання, а отже його немає в підручнику), тоді ви можете прослухати казку «Про Аладдіна і чарівну лампу»,  натиснувши на картинку нижче.
 


5. ПРОЧИТАЙТЕ тлумачення незрозумілих слів.

Чалма – головний убір у східних країнах;

Шалапут – легковажна , непутяша людина;

Магрібинець – мешканець міста Магрібу, чужинець;

Лампа старовинний світильник;

Дінари - грошова одиниця різних країн, більшість з яких є арабськомовні ;

Джин – фантастична істота, дух ;

Султан – правитель країни;

Глашатай – людина, яка оголошувала народу новини, накази;

Диван – зібрання радників султана;

Візир –  помічник, радник султана.

  Можливо, вам буде цікаво знати, що то за лампа, в якій жив Джин? Це... Кагане́ць[1], також олійна лампа, розм. мигуне́ць[2] — світильник, що працює на основі згорання олії або лою. Принцип дії схожий з принципом дії гасової лампи: в ємність заливається олія, туди опускається ґніт — мотузка, що складається з рослинних або штучних волокон, за якими, відповідно до властивостей капілярного ефекту олія підіймається вгору. Другий кінець ґнота, закріплений над олією, підпалюється, і олія, піднімаючись по ґноту, горить.
Каганці застосовувалися з давніх-давен. У стародавні часи каганці виліпляли з глини, або виготовляли з міді. У арабській казці «Аладдін» зі збірки «Тисяча і одна ніч» в мідному каганці живе Джин.  (ВІКІПЕДІЯ)


6. Письмово, в зошиті виконайте тест ( в зошиті пишете слово Тест, в стовпчик записуєте лише номер питання та правильний варіант  відповід):

   Тестові завдання.

1.     Чому чаклун ненавидів Аладдіна?

а) тому що Аладдін забрав чарівну лампу і розбагатів

б)тому що Аладдін був жителем іншої країни

2. Про що говорили жителі  міста, де жив Аладдін?

а) про те, що він був господарем чарівної лампи

б) про його хоробрість,великодушність, щедрість та його палац

3.Що попросив чаклун у мідника?

а) полагодити йому стару мідну лампу

б) зробити йому кілька ламп

4.Про що кричав чаклун на вулицях міста?

а) про те, що він міняє нові лампи на старі

б) про те, що він купує старі лампи

5.Хто віддав чаклуну чарівну лампу?

а) царівна Будур

б) Аладдін

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Напишіть листа джинові з проханням виконати  ваше бажання. 

Класну та домашню роботи сфотографуйте та надішліть в гугл-клас.








УРОК 7

Тема. Китайська народна  казка "Пензлик Маляна". Поетизація мистецтва

 

1. Перевіряємо домашнє завдання. Для перевірки д\з перейдіть за посиланням та виконайте тест. ( Перейти за посиланням - означає  натиснути на виділений текст курсором (лівою кнопкою  комп`ютерної миші), або пальцем, якщо в телефоні чи планшеті.)

 Вам необхідно натиснути на виділені синім літери -join.naurok.ua ,а далі, коли відкриється сам тест, виконувати інструкції. Не забудьте ввести прізвище та ім`я. Коли вас попросяять ввести код доступу, наберіть цифри, виділені нижче жовтим кольором). 
Код доступу 6969813
2. Запишіть в робочих зошитах число (прописом), класна робота, перепишіть тему уроку.
3. Прочитайте мателіал підручника на с.47- 49 : Китайська народна казка та Цікаво знати. Не забудьте прочитати пояснення слів : Великий Китайський мур, Ієрогліф, Імператор, Ідеал, які пояснюються в кінці перелічених сторінок.


4. Прочитайте казку "Пензлик Маляна" на с.50-52. Або прослухайте (коли ви натиснете на картинку, яка розташована  нижче, ви перейдете на канал ЮТУБЕ, де зможете прослухати казку та побачити гарні ілюстрації, які розміщені в відео).



5. Письмово складіть план до казки: для цього необхідно поділити твір на частини та дати назву (придумати заголовок) кожній частині. Пункти плану (назви частин) записуйте в стовпчик та нумеруйте (ставте цифри на початку)
6. Подивіться та прочитайте матеріал презентації до уроку. На останньому слайді знайдете домашнє завдання.


7. Класну роботу сфотографуйте та відправте мені в гугл-класі







Зарубіжна література на 6 клас
  1. Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла.  Дедал і Ікар. Нарцис. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона    
2 . Індійські міфи. Творення. Про створення ночі.     
   3. Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет 
!!!4 Р. Л. Стівенсон «Острів скарбів»   
   !!5. Чарльз Діккенс «Різдвяна пісня в прозі».
!!6. Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом».            
    7. Антон Павлович Чехов. «Хамелеон», «Товстий і тонкий».    
8. Джек Лондон «Жага до життя».  
!!!9. Короленко  «Сліпий музикант»
10. Рей Дуглас Бредбері «Усмішка».
11. Роберт Шеклі  «Запах думок».    
       !!!12. Астрід Анна Емілія Ліндґрен  «Міо, мій Міо».
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ:
      !!!1. Даніель Дефо "Пригоди Робінзона Крузо"
2. Бредбері "Все літо в один день"
       !!!3. Дж. Ролінг "Гаррі Поттер і філософський камінь"

(Окличними знаками позначено твори, великі за обсягом, а отже, їх бажано прочитати в першу чергу. Не забувайте про ведення читацьких щоденничків - зошитів, куди ви будете записувати авторів, твори, основні події та героїв книг, що читаєте. Потім ці записи допоможуть згадати прочитане.)

ПРИЄМНОГО ЧИТАННЯ!!!

Урок 7

Тема. Роальд  Дал  «Чарлі і шоколадна  фабрика». Доброта і щирість головного героя твору.

ЗАВДАННЯ
1. УСНА РОБОТА. На початку уроку пропоную переглянути відео-урок, щоб згадати основні події повісті "Чарлі та шоколадна фабрика" а також дізнатись  дещо цікаве про властивості шоколаду:

2. УСНА РОБОТА. Сьогодні на уроці ми спробуємо зясувати, чому найбільше диво  (стати майбутнім власником шоколадної фабрики) сталося саме з Чарлі Бакетом, а не з іншими героями твору. 
 Пропоную подумати (УСНО) над такими питаннями:
- Про які життєві цінності говорить Роальд Дал у своєму творі "Чарлі та шоколадна фабрика"?
Життєві цінності  - це погляди і переконання, яких людина дотримується при здійсненні своїх вчинків. Спираючись на власні життєві цінності, людина приймає рішення про те, що для нього прийнятно, а що ні. Серед життєвих цінностей можуть бути -  любов, повага, розуміння, дисципліна, віра у людей, подяка, прощення, надія, терпіння, оптимізм,  а можуть бути -  гроші, влада, задоволення...
- Які людські якості перемагають у цьому творі? - Які сучасні дитячі недоліки і вади засуджує автор?
3. УСНА РОБОТА. Перегляньте та прочитайте презентацію "Образи героїв  повісті "Чарлі і шоколадна фабрика". 
Кросворд в кінці презентації розгадайте усно.

4. УСНА РОБОТА. 

Головний герой повісті - Чарлі Бакет.

Подумайте (УСНО) над наступними питаннями:

--Які стосунки панували в родині Бакетів?

--Як Чарлі відносився до своїх рідних?

--Що ви можете сказати про поведінку Чарлі під час екскурсії? Як це його характеризує?

--Чому саме Чарлі Бакету Віллі Вонка вирішив подарувати шоколадну фабрику?Яке рішення прийняв Віллі Вонка під кінець екскурсії?

--В чому проявляється щирість героя, порядність і совісність?

5. ПИСЬМОВА РОБОТА.
 Виконайте ПИСЬМОВО на вибір одне з двох завдань.
1) Вправа Незакінчене речення. Спишіть речення, в них необхідно вставити імена персонажів та пояснити свій вибір ісля теми уроку на наступному рядочку напишіть Незакінчене речення.  З нового рядку спишіть подані нижче три речення, закінчивши їх так, як вважаєте правильним):
 Я засуджую ..., тому що … 
Я згодна (згоден) з …., тому що …
Я захоплююсь …, тому що...
2)ПИСЬМОВО складіть Пам'ятку (перелік правил) для батьків героїв казки як виховувати дітей. (На новому рядочку після теми уроку пишете: Пам'ятка. Як виховувати дітей. Далі в стовпчик записуєте поради.)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
- Класну  роботу сфотографуйте та відправте в гугл-клас для контролю та оцінювання.
-Перейдіть за посиланням та виконайте тест до 20 травня 18.00.
Код доступу  для 5 А, В, Г класів 841229
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
Код доступу для 5-Б класу буде опубліковано під час уроку 19 травня в гугл-класі.


Урок 6

Тема. Сучасна література.
Роальд  Дал  «Чарлі і шоколадна  фабрика».   Цікаві пригоди Чарлі  та його друзів на казковій фабриці  містера Вонки  


ЗАВДАННЯ

 1. Запишіть число, класна робота, тема уроку.

2. Прочитайте матеріал підручника  на с. 268-271 ("У колі добрих героїв", "Що таке класична та сучасна література", "Роальд Дал. Сторінки життя і творчості", "Цікаво знати").

3. Прочитайте матеріал, що міститься на наступних інформаційних плакатах. Відсканувавши QR- коди на сторінках намальованої на плакатах книги, ви зможете за бажанням також переглянути відеосюжет про письменника, переглянути буктрейлер до книги "Чарлі та шоколадна фабрика", виконати вправу "Приховані слова".

(Для сканування коду необхідно, щоб плакат був відкритий в комп'ютері та планшеті або роздрукований, наведіть на код телефон чи планшет з відкритою програмою зчитування кодів - така програма є в вайбері - там з'явиться відео чи вправа. Ще раз звертаю увагу на те, що це необов'язкові завдання!!!)


- На жаль, за час, поки створювався блог,  місце розташування екранізації книги (фільму за її мотивами) з українським перекладом змінилось, тому останній код не працює. Ті, хто хоче переглянути фільм, можуть натиснути на наступну картинку та перейти до перегляду.

  
4. Для перевірки засвоєння матеріалу усно виконайте вправу, розміщену на наступному інформаційному плакаті.


5.  Прочитати  повний твір "Чарлі і шоколадна фабрика" ви зможете, натиснувши на книгу нижче. 

5. Запишіть сюжетний
 ланцюжок, розміщений на наступному плакаті (необхідно списати текст, розміщений на плакаті).

6. Виконайте письмово завдання, розміщене на наступному плакаті: Віднови цитату з твору... (Необхідно з розкиданих на лівій сторінці слів скласти речення  та записати в зошит. Не забудьте в зошиті написати назву завдання, яке виконуєте: Відновлена цитата)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

- За змістом твору "Чарлі та шоколадна фабрика" створіть кросворд в будь-якому вигляді (в зошиті, на листку А4, в комп'ютерній програмі)і також надішліть в гугл-клас.Не забудьте підписати назву завдання, яке виконуєте: КРОСВОРД ДО ТВОРУ (назва , автор твору). 
Кросворд — гра-задача, яка полягає у вписуванні літер у перехресні рядки клітинок накресленої фігури так, щоб за горизонталлю та вертикаллю вийшли загадані слова,  Зазвичай відповіді розміщають в однині та в Називному відмінку. Якщо необхідна інша форма слова - це вказується додатково.
Класну та домашню роботи сфотографуйте та відправте в гугл-клас для контролю та оцінювання.


Урок 5

Тема. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Іванівни Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, котра любить читати.


ЗАВДАННЯ

1. Запишіть число, класна робота, тема уроку.

2. Прочитайте матеріал підручника  на с. 258-259 про 
М. Цвєтаєву.


3.Можете  переглянути презентацію, присвячену життю та творчості Марини Іванівни Цвєтаєвої.

 4. Прочитайте вірш "Книги в червоній палітурці" на с. 261- 263 підручника в українському перекладі Богдана Сторохи, а також рубрику "Історія створення" на с. 260.

5. Прочитайте рубрику "Література і мистецтво" на с. 263. Проведіть словникову роботу (УСНО), тобто  з'ясуйте значення незрозумілих слів.
Принц і злидар (принц і жебрак) - герої однойменної повісті Марка Твена - схожі один на одного англійський принц Едуард Тюдор і маленький жебрак Том Кенті, які за велінням долі помінялися своїми ролями; потрапивши в незвичне середовище, кожен із них відкрив для себе важливі істини. 

5. Прослухайте виразне читання вірша.
6. УСНЕ завдання. Подумайте над такими питаннями:
- Книги якого письменника стали улюбленими в дитинстві Марини?
Підказка: 

- Які саме твори і літературні герої згадуються в поезії?
Підказка: 

- Які епізоди книжок Марка Твена найбільше запам’яталися юній Марині?
- Якими вона бачить улюблених героїв?
- Чому улюблені книги поетеса називає " червоними книгами", дитинство  -"о золота ця сторона", літературних персонажів - "о золоті ці імена" ? (Підказка міститься у символіці згаданих кольорів. Червоний – символ любові.
Золотий – символ щастя, безтурботності.)
- Які епітети та метафори використовує поетеса у вірші?
(Епітет – це художнє означення предмета або події, що допомагає виразити сутність та надає емоційну характеристику. 
НАПРИКЛАД:: "вечірня сутінь", "Одвічні друзі"
Метафора. Художній засіб, який полягає у перенесенні ознак одного предмета чи явища на інший на основі їхньої схожості.
НАПРИКЛАД: "одвічні друзі на життя" - про книги)

7. Перевірте, чи уважний ви читач. Натиснувши на картинку нижче, перейдіть до вікторити. (РЕЗУльтати вікторини нікуди не надсилаєте, це -  САМОПЕРЕВІРКА)



8. Випишіть із ХМАРКИ СЛІВ ( це картинка, яка складається зі слів) ті слова, які пов'язані з віршем "Книги в червоній палітурці". ( Після теми уроку на наступному рядочку напишіть Хмарка слів, поставте двокрапку та випишіть через кому слова, які вам зустрічались у вірші).
9. Прочитайте в підручнику рубрику "Краса слова" на с. 264.
ПИСЬМОВО виконайте вправу Сонечко,  в зошиті створіть схему - психологічний портрет героїні поезії. ( На новому рядочку посередині напишіть Вправа Сонечко. В центрі схеми напишіть Лірична героїня, навколо намалюйте промінчики і на них напишіть ,  які риси вдачі  притаманні героїнї поезії.)



10. Узагальніть матеріал, прослухавши відео-урок з теми ( 10 хв.). (Домашнє завдання з відео не виконуєте!!!)



11. Потренуйтесь у виразному читанні вірша.


12. Повторіть матеріал теми "Сила творчої уяви"( Л. Керролл "Аліса в Країні Див", М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці" ), перейдіть за посиланням та виконайте контрольний тест з теми. Код доступу 272467
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
УВАГА!!! Тест можна пройли лише 1 раз і до 03.05.до 16.00.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.  
1. КЛАСНУ РОБОТУ СФОТОГРАФУЙТЕ ТА ВІДПРАВТЕ У ГУГЛ-КЛАСі для контролю. Вона буде перевірена та повернена без оцінки з коментарями.
2. Прочитати або повторити  повість-казку Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"

  

Урок 4

Тема. Позакласне читання. Льюїс Керролл " Аліса в "Задзеркаллі"

1. Запишіть число, тема, класна робота.

2. Прочитайте історію створення твору. Коли Аліса Лідделл, яка стала прототипом  (Прототип персонажа — прообраз, конкретна історична або сучасна автору особа, яка послужила йому відправним моментом для створення образу. ВІКІПЕДІЯ) головної героїні в повісті-казці "Аліса в Країні Див" виросла, Льюїс Керролл створив продовження її пригод, де юна героїня перетворилася на справжню королеву. Себе письменник зобразив у вигляді Білого Лицаря, який розповідає Алісі про неймовірні винаходи. А на прощання просить озирнутися й помахати йому рукою.
3. Згадати сюжет твору ви можете, переглянувши мультфільм. 

4. Запишіть в зошиті у вигляді плану Нові пригоди Аліси ( пригоди, в які потрапляє Аліса в Задзеркаллі)

5. Прочитайте вірш учениці КГ № 91 Карпуші Анастасії, який вона написала, коли навчалась в 5 класі ( зараз вона старшокласниця) під враженням від пригод Аліси.

АЛІСА В КРАЇНІ ДИВ


До нас чарівна розповідь із Англії прийшла,

Як мила, добра дівчинка чудовий світ знайшла.

Услід за Білим Кроликом, на зустріч до пригод

Побігла швидко ця мала без жодних  перешкод!



Аліса звали дівчинку…Ось з'їла пиріжок -

Потрапила в місцину заплутаних стежок.

Із дивною Графинею знайомиться в той час,

Чеширський Кіт із посмішкою дивиться на нас.



Там Капелюшник п'є завжди із Зайцем разом чай.

Усе навкруг предивне там - а ніби зазвичай.

Троянди пофарбовані там у саду ростуть,

Король із Королевою в крокет пограти йдуть.



Оточені придворними прямують вони в сад.

Але усі вони лише - колода гральних карт.

Сердита Королева всім погрожує судом.

І раптом всі ми бачимо - усе це тільки сон.



Великий Льюїс Керрол цю казку розповів.

Нас разом із Алісою в Країну Див повів.

Сто п’ятдесят вже років пройшло із тих часів,

Але історія ця тішить і зараз дітлахів.



- Але цей вірш написаний під враженням від першої частини пригод Аліси в Країні Див.  Можливо, хтось з вас спробує себе в якості поета та опише її пригоди саме в Задзеркаллі (завдання не обов'язкове)


6. "Аліса в Задзеркаллі" також екранізована в 2016 році режисером Джеймсом Бобіном (США)  (в своїх творах-відгуках багато хто з вас називав режисера першої частини  Тіма Бертона - у продовженні фільму він виступає, як продюсер). Трейлер до фільму українською пропоную вам переглянути.
 Домашнє завдання :
1. Сфотографуйте класну роботу та надішліть в гугл- клас (для контролю,  без оцінки)
2. Казки про Алісу надихали не лише режисерів та ілюстраторів. Пропоную вам долучитися до наступної пошукової роботи.  Згадайте, які предмети серед тих, що вас оточують вдома містять зображення героїв чи фраз з книг про Алісу. Сфотографуйте ці предмети та надішліть в гугл- клас. Наприклад чай "Білий Кролик", цукерки з зображенням Аліси, чашка, футболка із зображенням посмішки Чеширського Кота та ін. Це завдання необов'язкове!!!)


Урок 3 

Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

1. Повторення матеріалу, вивченого на минулому уроці. Перейдіть за посиланням та пограйте в гру «Персонажі казки Л. Керролла»: Знайдіть пару відповідностей героїв та їх характеристик. (Результати гри ніхто нікуди не відправляє - ПРОСТО ГРАЄМО!!!)

2. Запишіть число, класна робота, тема уроку.

3. Подивіться презентацію. Виконайте письмово в зошиті завдання на передостанньому слайді




4. Ця казкова повість надихала на створення ілюстрацій багатьох художників. Подивіться презентацію


5. Не залишила байдужими повість-казка "Аліса в Країні Див" і режисерів. Прочитайте в підручнику рубрику "Література і мистецтво" на с. 258 підручника.

6. Розвиток зв'язного мовлення. Напишіть в зошитах Твір- відгук на екранізацію твору Л. Керролла (0.5 стор), попередньо переглянувши фільм Тіма Бертона чи один з мультфільмів, наприклад, за наступним посиланням

https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=2Jxl54nk7ss&feature=emb_logo

СТРУКТУРА ВІДГУКУ
1. Назва, перші враження від перегляду.

2.Рік випуску, країна, режисер (актори, кіностудія - якщо фільм).
3.Зіставлення з художнім твором (у разі екранізації).
4. Враження (від гри акторів, костюмів, декорацій - якщо фільм) від роботи режисера, музичного оформлення, колористики (яскравості зображення).
5. Чого вчить глядача ця екранізація?
6.Ваша оцінка і рекомендації (кому, якій віковій категорії ви б порекомендувати перегляд цієї екранізації).

 ЗАУВАЖЕННЯ з досвіду вчителя : Речення в творі не нумеруються, це твір-відгук, а отже повинен являти собою зв'язний текст. Після виконання класну роботу сфотографуйте та надішліть в клас-рум. Якщо не відразу вийде- не переживайте - спробуйте пізніше - у вас для цього є цілий тиждень. 
Домашнє завдання : Підготуватися до позакласного читання, прочитати "Аліса в Задзеркаллі" Л. Керролла

Урок 2

ТЕМА. Персонажі, які оточують головну героїню повісті «Аліса в Країні Див»        

1. Повторення матеріалу попереднього уроку – Перегляньте відео, згадайте основні відомості про письменника та історію створення його повісті (4 хв.)

2.       Прочитайте матеріал підручника на с. 235-236, 236-237 (Рубрика «Краса слова»), 237-238 , 246- 2 47, 254, 255-256 (рубрики «Коментарі» та «Культура різних народів» (значок карти світу), який вам розповість про історію створення Л. Керроллом персонажів,  що оточують Алісу та особливості мови повісті- казки.

3.       Перегляньте експрес- урок з теми

4.       Краще засвоїти матеріал ви зможете, переглянувши створену мною презентацію. Тут ви зможете також пограти. Сподіваюсь, всі вміють зчитувати QR коди
(УВАГА!!!Результати ігор нікуди не відправляємо - просто граємо!!!)
5.   Виконайте тест до 5 квітня 18.00, перейшовши за  посиланням Код доступу 719555 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua          

 Д/З одне на вибір:
     1)  Намалюйте  посмішку Чеширського Кота
2)      або Карту-схему подорожі Аліси в Країні Див (малюнок в зошиті)
3)      Створи фанфік (продовження письмово 0,5 стор. в зошиті)  «Життя Аліси після подорожі» 
 

Додаткове д/з .За бажанням  перегляньте піскову анімацію «Alice In Wonderland»  , натиснувши на посилання 

  https://www.youtube.com/watch?v=haEXS0vcB24&feature=emb_err_watch_on_yt

 За бажанням  перегляньте  мультфільм «Аліса в Країні Див» ( всі серії 32 хв.)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=4H5yLScZBgk&feature=emb_logo


Урок 1
Тема. Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див".Творча історія книги, її зв'язки із біографією письменника та життям Англії вікторіанської доби.
ЗАВДАННЯ
1. Прочитайте матеріал підручника с. 229-237 (про автора та історію створення повісті-казки до 1 розділу)
2. Перегляньте презентацію (внизу сторінки)
3.  Прочитати повний текст казки-повісті Л.Керролла   «Аліса в Країні Див» можна за посиланням         http://ukrbooks.com/ua/alisa_v_kraini_chudes/
4. Для тих, хто не любить читати: АУДІОКНИГА 
      Аліса в Країні Див. Розділ 1-2. Льюїс Керролл
    5.  Попрацювавши з інтерактивним плакатом за посиланням, ви зможете переглянути відео про Л. Керролла, скласти пазл, перевірити свої знання сюжету, вгадати героїв, розібратися з прислів’ями та каламбурами в творі,  попрактикуватись у знанні англійської та скласти 5 життєвих уроків Аліси  (підказка: зайти на сторінку через Гугл-акаунт, натиснувши sign in with google), пограти у гру «У Дивокраї треба спинитись». Для цього поводіть курсором по картинці за посиланням, з’являться крапки-станції, натискайте на них по черзі, виконуйте завдання та переглядайте матеріал.
https://www.thinglink.com/scene/902261266599378948
(УВАГА!!!Результати ігор нікуди не відправляємо - просто граємо!!!)


    
 Бажаю успіхів! 

Запитання та коментарі залишайте у блозі.

Немає коментарів:

Дописати коментар